poniedziałek, 16 września 2013

bla bla bla

- Pisz!! - powiedziała M.
- Jesteś mocna w gębie, czy raczej klawiaturze. W rzeczywistości niewiele mówisz.

Piszę więc. A co z tego będzie to będzie.
O czym?
Zobaczymy.
Ponieważ niektórzy twierdzą, że mam naturę nieśmiałej introwertyczki, inni widzą we mnie bezwstydną ekstrawertyczkę, spodziewajcie się.. wszystkiego.
Lub niczego. Ale nic może zawierać się we wszystkim.
Swoją drogą, chyba najbliżej mi do starej panny okrywającej się kołdrą z żywych kotów. Choć marzę o przykryciu się ciepłą kobietą. Co nie znaczy, że ma być wymiarów podwójnego materaca.
Jestem w miarę normalną (dla niektórych schizofreniczną, dwubiegunową, psychopatyczną) dziewczyną (do kobiety brakuje mi pewnej dawki niezależności), o 100% ukierunkowaniu swych zainteresowań uczuciowych względem płci własnej. I'm here, I'm queer!
Czyli lesbijką z lekką chęcią zemsty na połowie rodzaju męskiego.
Mam:
  • dwie kotki produkcji europejskiej
  • obecnie nadwagę
  • wyraziste rysy twarzy, przez co nie mogę się malować bo wyglądam jak trans w mejk apie
  • chęć ucieczki na tropikalną wyspę lub choćby w góry
  • plan (o którym część z Was się dowie) ożywienia przestrzeni kulturalnej Katowic/Gliwic
  • trądzik (ale chyba już starczy)
  • ambiwalentny stosunek do stałej pracy (to samo tyczy się prasowania)
  • napady pożerania olbrzymiej ilości słodyczy (najlepiej pączków)
  • nałóg z którym nie walczę, bo lubię palić
  • prawą stopę większą od lewej (powinnam mieć buty szyte na miarę, a tak zawsze jeden jest za mały lub za duży)
  • krzywy nos (trener tenisa przywalił mi rakietą. niechcący.) i kręgosłup
  • lekką wadę słuchu w lewym uchu (dostałam łokciem w ucho na basenie)
  • astygmatyzm (zezuję jak za długo czytam)
  • okulary spięte drutem i nowe oprawki czekające na nowe szkła
  • koszmary
  • przyjaciół, którzy często ratują mi dupę
  • głupie, złe pomysły i dobre, mądre pomysły 
  • niewyparzoną gębę
  • zdolność pakowania się w dziwne relacje związkowe, po których mam depresję od pół roku do dwóch
  • nadzieję, że znajdzie się ktosia podobna do mnie, która ze mną wytrzyma
  • duże pokłady cierpliwości
  • zdolność do wkurwiania ostrych zjebów, którzy grożą mi pięścią lub chcą mnie wyrzucać przez balkon obrzucając mnie kurwami, śmierdzielami, jebanymi dziwkami itp.
  • w dupie moją nadwagę. dosłownie. mogłabym startować w zawodach zgniatania orzechów pośladami lub wyrywania nimi guzików z obić foteli
  • wadę zgryzu i krzywe zęby (jak typowa Brytyjka). ale mocne. zbyt mocne (ktoś, komu ułamałam kawałek zęba, wie o tym doskonale)
  • chorobę sierocą
  • wrażenie, że wolę psy od kotów
  • chęć czasami sobie poseplenić. pomruczeć pod nosem. pokrzyczeć pod mostem. mówić do siebie. pomilczeć
  • świetną pamięć selektywną (do pierdół lub rzeczy, które naprawdę mnie interesują)
  • duże libido
  • misie. dobre i złe

- Dzień dobry!! :)
- Udowodnij to.. :(
- ..
- Zrób mi dobrze?
- ..zrobię Ci herbaty z miodem.
- Ahm.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz